20 de febrer del 2010

Me'n vaig

“Un viatge de mil milles comença amb el primer pas”
Lao tsé (570 aC-490 aC)


Queden dos dies per agafar un avió que em portarà a Argentina per viure els pròxims 6 mesos. No és una fugida, no estic cansat ni m’he agobiat, no estic cremat de la meua vida a València, és simplement una experiència nova, podríem dir que un standby.

Les últimes setmanes han sigut frenètiques, papers cap amunt, papers cap avall, burocràcies vàries,... però sobretot trobaments, retrobaments, comiats, adéus i fins promptes... riures, llàgrimes, ressaques i estrés. Molt d’estrés.

Però per sort, els primers dies de viatge m’acompanyarà un gran amic, amb qui recorreré el sud del sud unes poques setmanes. Òbric aquest blog per anar informant de les històries que ens vagen passant. Espere que vos parega interessant.

Una abraçada i fins prompte.

4 comentaris:

  1. Iep! Molta sort i a aprofitar al màxim l'experiència (o standby)! Ací tens ja una seguidora del blog... que segur que serà interessant i a banda de saber com et va per allà aprendrem moltes més coses... Salut i avant! xD

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Andrés! Sempre has de buscar un nom friki pel teu bloc!
    S'agraeix a muntó que óbrigues aquest espai per tal de tenir-te més a prop, tot i que sé que acabaràs abandonant-lo quan passen uns mesos. Massa coses per gaudir allà.
    Bon viatge, gudari! :)

    ResponElimina
  4. iker, parlant de l'standby, em deus 20 titos.
    - què vaja bé! seguirem aquests "diarios de motocicleta".
    - qui busque l'infinit que tanque els ulls (m.k.)

    ResponElimina